• ورود / ثبت نام
  • 02147620510

پرسش های متداول

 

سوالات اولیه

شما می توانید از طریق ادرس زیر 

admin.livegallery.ir

و یا ادرس 

admin.YourDomain

Example: admin.livegallery.ir

به پنل مدیریتی خود وارد شوید.

 

 

 

در بخش تنظیمات> زیردامنه و دامنه ها، دامنه خود را ثبت نموده و از طریق تیکت این مورد را اطلاع دهید. 

متن زیر را برای بازار ارسال بفرمایید:

در نرم افزار فروشگاهی ما، مشتریانی که اجناس فروشگاه را سفارش می دهند می توانند موقعیت جغرافیایی خود را پس از روشن کردن GPS گوشی خود ، از طریق نقشه انتخاب نمایند تا کاربران پیک فروشگاه بتوانند موقعیت آنها و همچنین مسیر یابی از مکان خود تا آدرس مبدا را بر روی نقشه ببینند لذا دسترسی های مربوطه به این دلیل فعال شده است.

 

شما می توانید از وب سایت TinaSMS.com اقدام به تهیه ی پنل پیامکی نمایید. لازم به ذکر می باشد که برای کاربران لایو گالری پنل تک ستاره بصورت رایگان و پنل های دو ستاره و سه ستاره مشمول هزینه می باشد. لطفا در صورت ثبت نام در هریک از پنل ها، به پشتیبانی به شماره ی 09391119169 اطلاع دهید تا پنل مورد نظر برای شما فعال گردد. 

 

 

شما می توانید کد لایک گوگل پلاس را به  تنظیمات قالب > سایر > کد هدر، اضافه نمایید.

بر روی "دانلود برنامه اندروید" در منوی سمت راست کلیک کرده و در پنجره بازشده روی دانلود کلیک کنید. لینک نمایش داده شده را میتوانید در هر کجا استفاده کنید.

هسته برنامه نویسی سیستم لایوگالری بر مبنای Net. است. طراحی واسط کاربری PHP MVC است. بنابراین زبان اعلام شده به بانک PHP MVC است.

آی پی سرور: 94.130.164.210

 

 

1- فایلی از نوع متنی ایجاد کنید و نام آن را مطابق با نام درخواست شده از سوی اینماد تنظیم کنید. مثال:  910765

2- فایل مورد نظر را در ریشه مدیریت رسانه آپلود کنید، از بخش مدیریت رسانه> لیست رسانه ها> آپلود(

3- جهت تست دسترسی به فایل آپلود شده، در نوار آدرس مرورگر    YourDomain/fileName.postfix  را وارد کنید.

مثال:          livegallery.ir/910765.txt

متن زیر را برای بازار ارسال فرمایید:

در اپلیکیشن قابلیت افزودن QRcode به محصولات وجود دارد. به همین دلیل نیاز به استفاده از دوربین جهت اسکن محصولات و تشخیص آن از طریق QRcode می باشد.

در پنل مدیریتی و از طریق دکمه "دانلود برنامه اندروید".

با فعال شدن پاپ آپ مرورگر مشکل برطرف می شود.

روش فعال کردن پاپ آپ در مرورگر گوگل کروم

1- از منوی گوشه سمت راست مرورگر گزینه setting را انتخاب کنید.

 

 

2- گزینه show advanced setting را کلیلک کنید.

 

3- از بخش privacy دکمه content setting را انتخاب کنید.

 

4- از بخش pop up دکمه رادیویی Allow all site to show pop-up را انتخاب کنید.

 

روش فعال کردن پاپ آپ در مرورگر فایرفاکس

1-از منوی گوشه سمت راست مرورگر گزینه option را انتخاب کنید.

 

 

2- از منو سمت چپ گزینه content و سپس گزینه block pop up windows را از حالت انتخاب خارج کنید.

به این ترتیب پاپ آپ در مرورگر فعال خواهد شد.

بله، ایمیل سازمانی را می توانید با ورود به پنل هاست بسازید (راهنمای ساخت پست الکترونیک اختصاصی و یا این کار را به شرکت بسپارید و با دریافت Username و Password از طریق لینک زیر به پنل WebMail وارد شوید: 

http://5.144.128.152:8383

خود سامانه این قابلیت را داراست و نیازی به استفاده از وب سایتها و یا اپلیکیشن خاصی نیست، در وب مستر آدرس را اینگونه وارد کنید:

YourDomain/sitemap.xml

جهت دریافت ایمیل، در کلود فلیر تنظیمات زیر را انجام دهید:

از منوهای بالای صفحه کلود فلیر DNS را انتخاب کنید.

 

طبق تصویر فوق دو رکورد MX  ایجاد کنید. جهت ایجاد دو رکورد MX مراحل زیر را طی کنید.

برای گزینه Type مقدار MX را انتخاب کنید. مقدار Name را @ وارد کنید. جهت وارد کردن مقدار value پنجره ای باز می شود که در آن یکبار فیلد Server را mail.YourDomain و مقدار فیلد priority را 10 وارد کنید. در رکورد دوم فیلد Server را mail2.YourDomain و مقدار فیلد priority را 21 وارد کنید.

تمام محتوای وارد شده در پنل مدیریتی بطور اتومات و بصورت همزمان در وب سایت، اپلیکیشن و ربات تلگرام  بروزرسانی می گردد.

SMTP برای ارسال ایمیل از پورت 25 استفاده می کند و پورت SMTP جايگزين استاندارد TCP 587 می‌باشد، همچنین POP3 که رایج‌ترین پروتکل برای دریافت ایمیل می باشد از پورت 110 استفاده می کند و IMAP بر روی port 143 قرار دارد.

آدرس SMTP و pop3 نیز بصورت زیر می باشد:

mail.domian.com

بجای domain.com نام دامنه مورد نظر را ذکر کنید.

پشتیبانی

درخواستهای خود را می توانید از طریق ارسال تیکت به بخش های مختلف پشتیبانی، مالی، آموزش و ... مطرح کنید. برای این منظور از مسیر زیر اقدام کنید:

منوی پشتیبانی> تیکت ها> ارسال تیکت

 

فرآیند ارتباط با کافه بازار و سیب اپ باید توسط مدیر فروشگاه انجام شود.

در صورتیکه تمایل دارید شرکت این کار را انجام دهد، تعرفه انجام آن به ترتیب زیر است:

بارگذاری در کافه بازار 150000 تومان هزینه و 2 هفته کاری زمان نیاز دارد.

بارگذاری در سیب اپ 300000 تومان هزینه و 2 هفته کاری زمان نیاز دارد.

 

فرآیند اخذ اینماد باید توسط مدیر فروشگاه انجام شود.

در صورتیکه تمایل دارید شرکت این کار را انجام دهد، تعرفه انجام آن به شرح زیر است:

300000 تومان هزینه و 3 هفته کاری زمان نیاز دارد.

مدیریت محصول

برای ایجاد همخوانی بین رنگ و تصویر یک محصول مراحل زیر باید طی شود:

1. در پنل مدیریتی: محصولات > رنگ بندی محصولی > رنگ های مورد نظر خود را وارد کنید (اعم از کد رنگ یا بخشی از تصویر بافت یک محصول)

2. در پنل مدیریتی: محصولات > لیست محصولات > هر محصول را ویرایش کنید > سربرگ رنگ بندی > رنگهایی که یک محصول دارد را به آن انتساب دهید.

3. در پنل مدیریتی: محصولات > لیست محصولات > هر محصول را ویرایش کنید > سربرگ گالری تصاویر > ماوس را روی هر تصویر ببرید امکان اختصاص رنگ به همان تصویر نمایش داده می شود.

بله، در لیست محصولات گزینه ای وجود دارد که با انتخاب آن تمامی محصولات یکجا حذف خواهند شد. مانند تصویر نمونه

 

ابتدا باید رنگ های مد نظر خود را از بخش رنگ بندی محصولی اضافه کنید لازم به ذکر است که علاوه بر رنگ می توان یک تصویر 50*50 پیکسلی که بخشی از بافت محصول است را به عنوان رنگ محصول انتخاب نمود. سپس در تب رنگ بندی برای هر محصول می توان تعیین کرد این محصول دارای چه رنگ هایی می باشد.

در گالری تصاویر اون محصول اگر با ماوس روی هر تصویر بروید امکان انتخاب رنگ برای آن تصویر وجود دارد. البته این کار مستلزم آن است که قبلا در تب رنگ بندی، رنگهای آن محصول را انتخاب کرده باشید.

از منوی محصولات > گروه بندی محصولی > در صورتیکه تاریخ انقضا تعیین کنید به صورت تایمر روی گروه بندی محصولی نمایش داده می شود.

موجودی محصول را صفر وارد کنید. برای این منظور از بخش کنترل موجودی، ابتدا انبار که به صورت پیش فرض central در نظر گرفته شده را انتخاب و سپس موجودی را صفر وارد کنید و ثبت کنید.

از لیست محصولات> افزودن/ویرایش گروهی محصول> فرم افزودن و ویرایش گروهی محصول[فایل اکسل سفارشی]

از منوی تنظیمات> سایر <فیلد "عنوان نقد و بررسی تخصصی"، میتوانید اقدام به تغییر عنوان کنید.

 

برای حذف گروهی محصولات غیرفعال ، ابتدا از بخش فیلتر بالای لیست محصولات ، محصولات غیرفعال را فیلتر کنید ، سپس محصولات مورد نظر را انتخاب کنید و از بخش حذف گروهی بالای لیست ، محصولات مورد نظر را حذف کنید.

بله فیلد ترتیب در بخش های مختلف سامانه به همین جهت در نظر گرفته شده است.

نام لاتین محصول در اپلیکیشن و سایت قابل رویت نمی باشد و فقط در "جستجو" تاثیرگذار است.

برای نمایش برندها در صفحه اصلی بایستی حداقل یک محصول زیر مجموعه آن برند تنظیم شده باشد. از ویرایش محصولات می توانید برای محصولات خود برند انتخاب نمایید. همچنین نمایش لیست برند را در تنظیمات> قالب وب سایت> تنظیمات> سایر، فعال کنید. 

در نام محصولات از کاراکترهای غیرمجاز نبایستی استفاده شود مانند + ، %، / و ...

در صورتیکه می خواهید از این علائم استفاده کنید می بایست در صفحه افزودن محصول فیلد "پیوند یکتا" را مقداردهی کنید.

در سربرگ "رنگ بندی" پس از انتخاب رنگ برای یک محصول و ذخیره آن، از سربرگ "کنترل موجودی" باید مشخص کنید از هر رنگ در کدام انبار و به چه تعداد موجود است.

در صورتیکه برای فروشگاه انبار تعریف نشده باشد به صورت پیش فرض گزینه central  باید انتخاب شود.

محصولاتی که موجودی آنها به اتمام رسیده باشد قابلیت افزودن به سبد خرید ندارند. موجودی محصول را افزایش دهید افزونه سبد خرید نمایان خواهد شد.

به هنگام تعریف یک دسته بندی میانبر فیلد "لینک" را روی لینک خارجی تنظیم نمایید. سپس آدرس url مربوط به محصولات یک برند را برای آن وارد کنید.

جهت دسترسی به آدرس url، در وب سایت گزینه برند دلخواه را تیک بزنید تا صفحه محصولات برند باز شود. سپس آدرس url موجود در نوار آدرس مرورگر را کپی کنید و در فیلد "لینک"، Paste کنید.

بله، با انجام تنظیماتی در پنل مدیریتی این امر امکان پذیر است.

در منو تنظیمات > سایر، گزینه امکان انتخاب انبار توسط مشتری را فعال کنید.

در صورتی که محصولی موجودی نداشته باشد در لیست محصولات قیمت آن نمایش داده نمی شود و می توان برای آن پیغام " با ما تماس بگیرید" تنظیم نمود. متن پیغام قابل تنظیم توسط خودتان است و از مسیر زیر می توان اقدام به تغییر یا تنظیم متن نمود:

تنظیمات> سایر> پیغام ناموجود بودن محصول

برخی فروشگاهها در نظر دارند تعدادی از محصولاتشان در محل فروشگاه به مشتری تحویل داده شود و از طریق پست ارسال نشود. گزینه "نیاز به حمل و نقل" در صفحه افزودن محصول برای این منظور در نظر گرفته شده است.  اگر گزینه نیاز به حمل و نقل "خیر" باشد یعنی محصول در محل فروشگاه به مشتری تحویل داده می شود و اگر "بله" انتخاب شود یعنی محصول از طریق یکی از روش های ارسال کالا برای مشتری ارسال خواهد شد.

 

برای این منظور مراحل زیر را طی کنید:

1- از بخش باشگاه مشتریان> گروه های مشتریان، گروه مشتری با نام "همکار" ایحاد کنید.

2- در بخش محصولات>لیست محصولات> محصولات موبایل را تک تک ویرایش کنید. در سربرگ سطح دسترسی> قیمت را برای گروه مشتری همکار با احتساب 10درصد تخفیف وارد کنید.

3-  در بخش محصولات>لیست محصولات> محصولات لپ تاپ را تک تک ویرایش کنید. در سربرگ سطح دسترسی> قیمت را برای گروه مشتری همکار با احتساب 20درصد تخفیف وارد کنید.

طبق الگوی پیاده سازی شده، فقط در حالت دسکتاپ امکان مقایسه وجود دارد. در صورتیکه سایت را بر روی موبایل باز شود امکان مقایسه محصول وجود ندارد.

 برای مقایسه محصولات یک دسته، شرط لازم آن است که  برای محصولات همان دسته مشخصات فنی تعریف شده باشد.

قبل از مقایسه لازم است تنظیماتی در پنل مدیریتی انجام شود. از مسیر زیر اقدام کنید:

تنظیمات> سایر، گزینه مقایسه محصولی را فعال کنید.

بله، امکان مقایسه محصولات یک دسته بندی وجود دارد. جهت استفاده از این امکان، انجام مراحل زیر ضروری است:

1- در  پنل مدیریتی، از منو تنظیمات> سایر> مقایسه محصولی را "فعال" کنید.

2- برای محصولات یک دسته بندی، مشخصات فنی تعریف کنید.

3- در سایت، ماوس را بر روی تصاویر محصولات آن دسته بندی ببرید و گزینه "مقایسه" را تیک بزنید و بر روی دکمه مقایسه کن کلیک کنید تا نتایج مقایسه نمایش داده شود.

نکته1: مقایسه محصولی با انتخاب دو یا چند محصول امکان پذیر است.

نکته2: امکان مقایسه محصولات فقط در حالت دسکتاپ وجود دارد. در صورتیکه سایت بر روی موبایل باز شود این امکان قابل استفاده نیست.

خیر، به عنوان مثال فرض کنید دسته کفش مردانه و پیراهن مردانه زیر دسته مردانه هستند. حال اگر یک محصول کفش مردانه به محصولات اضافه کردید، برای اینکه این محصول هم در مردانه قابل رویت باشد  و هم در کفش مردانه می بایست دسته آن را کفش مردانه انتخاب کنید.

محصول باید در پایین ترین دسته قرار گیرد تا در دسته های بالا سری هم نمایش داده شود.

این مسئله به سئو سایت شما کمک می کند. اما با این حال می توانید جهت کوتاه کردن لینک از پیوند یکتا در تعریف محصول استفاده نمایید. 

به هنگام افزودن محصول جدید، در فیلد "پیوند یکتا" یک نام لاتین وارد کنید. به این ترتیب آدرس url محصول در مرور گر فقط آدرس سایت و همان نام لاتین می شود.

به صورت پیش فرض به تصایری که در ادیتور آپلود می شوند، ارتفاع و پهنای آنها به اندازه تصویر داده می شود. جهت ریسپانسیو کردن تصاویر، روی تصویر کلیک راست کرده و سپس روی ویژگی های تصویر کلیک کنید. از تب پیشرفته > فیلد سبک، مقدار زیر را به آن اضافه کنید:

max-width=100%;

 

در گالری فروشگاه و یا در بخش نقد و بررسی تخصصی می توانید اپلود نمایید.

اپراتور

از آدرس زیر:

http://operator.YourDomain/fa/login

Example: http://operator.livegallery.ir/fa/login 

باشگاه مشتریان

از طریق نام کاربری مشتری و برای مشتریان آنلاین نوتیفیکیشن ارسال می شود.

در پنل مدیریتی: باشگاه مشتریان > لیست مشتریان

در پنل مدیریتی پیامک خود، در بخش پشتیبانی> ارسال مدارک، تصویری از کارت ملی ارسال فرمایید تا پنل شما فعال گردد،

پس از آن می بایست پنل خود را از بخش عملیات حساب>شارژ حساب، شارژ نمایید.

جهت دریافت نوتیفیکیشن می بایست کاربران اپلیکیشن را بر روی گوشی خود به نسخه جدید بروز نمایند.

از منوی باشگاه مشتریان > نوتیفیکیشن ها، میتوانید نوتیفیکیشن ارسال کنید. شرط دریافت نوتیفیکیشن روی تلفن همراه، باید آخرین نسخه اپلیکیشن و گوگل پلی سرویس را نصب داشته باشید.

یک حساب کاربری در سامانه پیامک TinaSMS.com  ایجاد کنید.  برای این منظور روی لینک عضویت در تینا اس ام اس کلیک کنید پس از فعال سازی پنل پیامک، در پنل مدیریتی لایوگالری و از مسیر زیر تنظیمات لازم را اعمال نمایید:

تنظیمات > ایمیل و پیامک > متن پیام های ارسالی> ثبت نام کاربر، متن تشکر را در کادر مربوط به کاربر بنویسید.

خبرنامه به صورت پیش فرض در سیستم وجود دارد. در تم دیجی پلاس در فوتر قرار دارد، در تم کلاسیک در فوتر چپ قرار دارد و در تم لوکس در صفحه وبلاگ قابل مشاهده است.

جهت ارسال خبر به اعضای خبرنامه در پنل مدیریتی از منو باشگاه مشتریان> خبرنامه، می توان اقدام نمود.

مراحل زیر را انجام دهید:

1- از منو باشگاه مشتریان> گروه های مشتریان، یک گروه مشتری ایجاد کنید و کاربرانی را که می خواهید عضو این گروه باشند تعیین کنید.

2- از منو محصولات> گروه بندی محصولی، یک گروه بندی ایجاد کنید و محصولاتی را که می خواهید در آن نمایش داده شوند انتخاب کنید.

3- از منو محصولات> لیست محصولات، محصولات موجود در گروه بندی را ویرایش کنید و در سربرگ "سطح دسترسی" برای دیگر گروهها مانند  Guestو ...  گزینه های عدم دسترسی به محصول، عدم نمایش توضیحات بیشتر، عدم نمایش مشخصات فنی و عدم نمایش گالری را انتخاب کنید.

این مورد به شرطی امکان پذیر است که برای پرداخت از درگاه پرداخت آنلاین و یا ثبت فیش بانکی استفاده شود، مراحل انجام کار به شرح زیر است:

1- از بخش باشگاه مشتریان> گروه های مشتریان، یک گروه ایجاد کنید با نام "بالای 500 امتیاز" و فیلد درصد پرداخت را 50 انتخاب کنید (یعنی نصف قیمت کل فاکتور باید پرداخت شود). 

2- از بخش باشگاه مشتریان> لیست مشتریان، افرادی که امتیاز بالای 500 دارند را مشخص کنید (نام کاربری آنها را یادداشت کنید).

3- از بخش باشگاه مشتریان> گروههای مشتریان> دکمه نمایش کاربران را کلیک و نام کاربری افرادی که امتیاز بالای 500 دارند را به اعضای گروه اضافه کنید.

 

بله، جهت تغییر متن فیلد "نام کاربری" از مسیر زیر اقدام نمایید:

تنظیمات> سایر، می توانید عنوان فیلد "نام کاربری" را به "پست الکترونیک" تغییر دهید. 

مدیریت محتوا

فایل های صفحه اختصاصی را درون فولدر دیگری گذاشتید و سپس zip کردید. لطفا فایل ها را بدون فولدر زیپ کنید و سپس اپلود کنید.

نمونه فایل صحیح در صفحه افزودن قرار داده شده است.

بله در قسمت های پاپ آپ، بنر تبلیغاتی و نوار تبلیغاتی امکان تنظیم تصاویر gif میسر می باشد.

از منوی مدیریت محتوا> لوگوها ، اقدام به تنظیم تصاویر دلخواه برای لوگوی اپلیکیشن و ... کنید.

سایز تصویر 640 * 960 می باشد و از منوی : مدیریت محتوا < لوگو هالودینگ اپلیکیشن موبایل، قابل تنظیم میباشد.

روش اول: از منو محصولات>لیست محصولات> دکمه بیشتر> گالری تصاویر

 روش دوم: از منو محصولات>لیست محصولات> افزودن گروهی گالری. در روش دوم می بایست به ازای هر محصول یک فولدر همنام با کد آن محصول ایجاد کرده و تصاویر مربوطه را در آن فولدر قرار داد ، سپس تمامی فولدرها را zip نمایید و به یکباره آپلود کنید.

آیکن بیرونی اپلیکیشن:195*195 پیکسل، لوگو بالای اپلیکیشن: 37 * 118 پیکسل، لوگو وب سایت: 80 * 216 پیکسل

در منو ایجاد شده فیلد "لینک به" را روی لینک خارجی تنظیم کنید. سپس آدرس url سایت مقصد را در فیلد لینک وارد کنید.

مثال: http://DestinationSite.com  

برای هر کدام از منوها می توان فیلد ترتیب را تنظیم نمود. عدد بیشتر باعث نمایش منو در سمت راست ترین قسمت صفحه خواهد شد.

دو دلیل برای عدم نمایش یک زیر منو وجود دارد:  منو به دسته لوازم خانگی لینک نشده و یا دسته لوازم خانگی غیرفعال است.

 جهت اپلود فیلم از گالری فروشگاه باید استفاده کرد. از مسیر زیر به گالری فروشگاه دسترسی خواهید داشت:

مدیریت محتوا > گالری فروشگاه

جهت قراردادن عکس در محتوا، پنجره ای باز می شود که دارای 3 سربرگ است: اطلاعات تصویر، پیوند و پیشرفته. در سربرگ "اطلاعات تصویر" از طریق دکمه "فهرست نمایی به سرور" آدرس عکس را قرار می دهید، در سربرگ پیشرفته گزینه "سبک" وجود دارد. یکی از موارد موجود در آن width است که بر حسب % باید تنظیم شود تا تصویر به صورت نسبی نمایش داده شود.

از منو مدیریت محتوا >لوگوها، می توانید تصویر  لودینگ اپلیکیشن را تنظیم و تست کنید. همچنین در تعداد دفعات تعویض تصویر هیچ محدویتی وجود ندارد.

جهت دسترسی به لیست شرکتهای توزیع آدرس URL آن به شرح زیر است:

YourDomain/distribution

مدیریت رسانه

حداکثر 100 مگابایت حجم و فرمتهای mp4 یا avi ، wmv قابل استفاده در سامانه می باشد.

با استفاده از مدیریت رسانه میتوانید فایل های دلخواه خود را آپلود کنید و در هر جای سایت که نیاز میباشد استفاده کنید. به زودی این امکان هم افزوده میشود که فایل های آپلود شده را داخل ویرایشگرهای متن استفاده کنید ، در حال حاظر فقط امکان مشاهده عکس های آپلود شده توسط ویرایشگرها وجود دارد. اگر فایلی {به عنوان نمونه text.txt} در ریشه مدیریت رسانه آپلود کنید ، مسیر آن به شکل زیر خواهد بود : example.com/text.txt اگر فولدری ساخته و فایل را در آن قرار دهید ، باید قبل از اسم فایل مسیر فولدر هم وارد شد. example.com/folder1/text.txt example.com/folder1/folder2/text.txt

وبلاگ

لینک بلاگ شما  http://yourDomain.ir/fa/blog و در پنل مدیریت از قسمت "وبلاگ" قابل تنظیم است.

از مسیر زیر می توان دیدگاههای درج شده در وبلاگ را مدیریت نمود:

وبلاگ> دیدگاهها

ابتدا دسته بندی های آن را ایجاد کنید سپس از "لیست مطالب" مطلب جدید بگذارید. جهت دسترسی به مطالب وبلاگ در سایت می توان از مدیریت محتوا> محتوا و منو، منویی ایجاد کرد و فیلد "لینک به" را روی وبلاگ تنظیم کنید.

سفارشات

فروتل سرویسی است که قابلیت ارسال کالا توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران را دارد. با استفاده از این سرویس، وجه کالای ارائه شده در زمان توزیع محصول و توسط مامورین آموزش دیده شرکت پست دریافت خواهد شد، که این امر باعث بوجود آمدن اعتماد دوطرفه نزد خریدار و فروشنده خواهد شد.

پس از دریافت اینماد ، در لینک زیر ثبت نام نمایید: http://frotel.com/foroshande?refid=1 سپس فروتل یک کلید Api در اختیار شما قرار می دهد ، آنرا در قسمت مربوطه در پنل ادمین لایوگالری وارد نموده و پس از آن می توانید سفارشات خود را به فروتل ارجاع دهید تا کالا را از شما تحویل گیرد ، بدست مشتری برساند ، پول تحویل بگیرد و به حساب شما واریز نماید (پرداخت درب منزل(

در صورتیکه اینماد داشته باشید از درگاههای پرداخت بدون واسط مانند ملت، ملی، تجارت، انصار، پاسارگاد و پارسیان می توانید استفاده کنید، در غیراینصورت از درگاههای واسط زرین پال استفاده کنید.

در لیست سفارشات، دکمه ای تحت عنوان "سفارشات حذف شده" وجود دارد که به وسیله آن می توان سفارشات حذف شده را بازیابی نمود.

پس از دریافت یک سفارش، مدیر فروشگاه می تواند تعیین کنید این کالا از موجودی کدام انبار کسر شود(در صورتیکه چندین انبار وجود داشته باشد)

کاربر پیک می تواند مانند یک مشتری، در اپلیکیشن لاگین نماید و از منوی ماموریت های من ، سفارشات مختص خود را ببیند.

کافی است اطلاعات درگاه را در بخش: سفارشات> درگاه های پرداخت آنلاین، وارد کنید.

در صورت فعال کردن این درگاه ، در فرایند سفارش ، لوگوی زرین پال نمایش داده می شود همچنین جهت نمایش لوگو زرین پال در قسمت فوتر سایت ، می توانید در مدیریت محتوا و منو ، منویی حاوی تصویر لوگو زرین پال ، به فوتر چپ اضافه نمایید.

در این فیلد مدیر فروشگاه می تواند توضیحاتی در خصوص فاکتور برای خودش یادداشت نماید.

روش ثبت فیش بانکی همان حالت کارت به کارت است ، که در مراحل سفارش شماره کارت شما به مشتری نمایش داده می شود و مشتری شماره فیش واریزی خود را وارد می نماید و در سیستم ثبت می گردد.

از بین درگاه های شرکتی فقط زرین پال قابل استفاده می باشد. مابقی درگاه های شرکتی مانند پی لاین از طرف پلیس فتا مسدود شده اند. پس از ثبت نام و تکمیل اطلاعات در سایت زرین پال و دریافت کد ، وارد منوی : سفارشات < درگاه های پرداخت آنلاین < جدید شده و فیلد انتخاب درگاه را روی زرین پال قرار دهید و سپس کد دریافت شده از زرین پال را در فیلد کلید (API , PIN , ...) وارد کنید و دکمه ارسال را بزنید. فیلدهای اضافی خالی رها شوند.

به هنگام تعریف کد تخفیف فیلد "نوع" را گروه مشتری انتخاب کنید و سپس از لیست کشویی گروههای مشتری که در فروشگاه شما وجود دارد نمایش داده می شود و امکان انتخاب یکی از آنها وجود دارد.

پیگیری سفارشات توسط مشتری از آدرس زیر امکان پذیر است:

http://Your Domain/fa/track

جهت دریافت آی پی سرور و کسب اطلاعات بیشتر به راهنمای موجود در بخش سفارشات> درگاههای پرداخت آنلاین، مراجعه نمایید.

بله، امکان اتصال به ربات تلگرام هست. سامانه لایوگالری service base هست و Api های همه بخش ها موجود هست. برای دسترسی به سرویس ها در پنل مدیریتی: پشتیبانی > خدمات وب سرویس می توانید تمامی سرویس ها را مشاهده نمایید. ضمن اینکه پیاده سازی رباط تلگرام باید سفارشی انجام شود.

تمامی اطلاعاتی که در صفحه جزئیات فاکتور  یک سفارش وجود دارد، ارسال می گردد.

لینک صفحه پرداخت متفرقه از آدرس زیر در دسترس است:

YourDomain/openpay

در سامانه لایو گالری درگاههای زیر وجود دارد:

زرین پال(درگاه واسط)

بانک پارسیان

بانک پاسارگاد

بانک ملت

بانک ملی

بانک انصار

بانک تجارت

بانک سامان

ایران کیش

اقتصاد نوین

 

 

از بخش سفارشات> تخفیف ها، کد تخفیفی تعریف کنید و فیلد "تعداد دفعات مجاز" را 1 انتخاب کنید.

خیر، آدرس دامنه ای که به هنگام ثبت درگاه، تنظیم می کنید ملاک است.

از طریق لینک زیر به آموزش لازم در این زمینه دسترسی خواهید داشت:

http://learning.livegallery.ir/fa/content/263934

در پنل فروشگاهی سه ستاره ادمین فروشگاه می تواند در صورت تمایل چندین انبار برای فروشگاه خود تعریف و به هریک موجودی و قیمت متفاوتی اختصاص دهد. بعلاوه ادمین می تواند از منو تنظیمات قسمت سایر مشخص کند که آیا مشتری در هنگام سفارش بتواند انبار مورد نظر خود را مشخص کند یا خیر، چنانچه امکان انتخاب انبار برای مشتری غیرفعال باشد و مشتری سفارشی را ثبت کند مدیر فروشگاه بایستی قبل از تایید سفارش به تب تامین موجودی برود و در این قسمت مشخص کند که کالای مورد نظر مشتری از کدام یک  از انبارها تامین شود. پس از مشخص شدن این مورد، مدیر می تواند سفارش را تایید کند.

اطلاعات بیشتر در قسمت کنترل و تامین موجودی

این امکان زمانی فراهم میشود که برای محصول رنگ بندی ، سایز بندی ، انبار و ... تعریف نشده باشد ، اگر محصولی داری رنگ بندی ، سایزبندی و ... باشد باید موارد تعریف شده انتخاب و ثبت سفارش انجام شود.

گزارشات

در مسیر زیر گزارشات مورد نیاز وجود دارد:

منوی گزارشات> آمار بازدید وب سایت

منوی گزارشات <آمار بازدید اپلیکیشن 

تنظیمات قالب فروشگاه

 تنظیمات قالب اکثرا ثابت هستند و برای مدت طولانی تغییر نمی کنند. برای همین تنظیمات قالب برای فشار کم تر به سرور کش میشوند. برای دیدن تغییرات در سایت ، یک بار مروگر خود را بسته و دوباره باز کنید

اگر فیلد شماره تماس موجود در قالب> تنظیمات> سایر> تلفن را پر کرده باشید در سایت نمایش داده می شود. چناچه این فیلد خالی باشد، شماره تماسی که در "پروفایل من" وارد شده نمایش داده می شود.

پس از اخذ مجوز از ساماندهی یک قطعه کد برای شما ارسال خواهد شد، قطعه کد را در مسیر زیر کپی کنید:

تنظیمات> قالب فروشگاه> تنظیمات> سایر> کد نماد اعتماد الکترونیکی

جهت تنظیم یکی از قالب های وب سایت از مسیر زیر اقدام کنید:

منوی تنظیمات > قالب وب سایت > فعال کردن

در وب سایت و اپلیکیشن می توان بخشی ایجاد نمود که به آن اسلایدر می گویند. در اسلایدر می توان تصویری از کالا که در آن اطلاعیه تخفیف گنجانده شده نمایش داد و تاریخ انقضا نیز تعیین نمود.

جهت افزودن اسلایدر به هر سه تم لوکس، کلاسیک و دیجی پلاس می بایست از منو تنظیمات> قالب وب سایت> تنظیمات> سربرگ اسلایدر، اقدام نمود.

تنظیمات اپلیکیشن

منو تنظیمات > قالب اپلیکیشن:

نام اپلیکیشن، لوگو 195*195 پیکسلی، تصویر پیش فرض و سه کد رنگ، مواردی هستند که برای ایجاد اپلیکیشن باید تنظیم شوند.

در پنل مدیریتی تنظیمات > قالب اپلیکیشن > ابتدا راهنما را با دقت مطالعه نموده و سپس موارد مورد نیاز را تنظیم نمایید. در آخر ارسال نهایی کنید.

هشدار!!! در انتخاب موارد مورد نیاز دقت لازم را به عمل آورید زیرا پس از ارسال نهایی اطلاعات قابل تغییر نخواهند بود.

از زمان ثبت درخواست برای تنظیم اپلیکیشن حداکثر تا 48 ساعت بعد بر روی پنل کاربری تنظیم خواهد شد. جهت ثبت تنظیمات اپلیکیشن از منو تنظیمات / قالب اپلیکیشن، اقدام کنید.

یکی از راههای دسترسی به کد رنگ مد نظرتان استفاده از نرم افزار فتوشاپ است. ابزار قطره چکان را انتخاب و روی همان رنگ کلیک کنید. سپس از پالت رنگ کد آن را بردارید. مانند #7b8f21

نیاز است ابتدا پاپ آپ مرورگر خود را فعال کنید.

روش فعال کردن پاپ آپ در مرورگر Google Chrome:

setting > Show advanced settings… > privacy > content settings... > Pop-ups > Allow all sites to show pop-ups 

بله، از مسیر زیر جهت اعمال تغییرات لازم اقدام نمایید:

تنظیمات> سایر> نحوه نمایش تصاویر در موبایل> Center Inside

تنظیمات سئو

هنگام ثبت آدرس URL در وب مستر آدرس را به فرمت زیر بنویسید:

http://YourDomain

مثال:  http://livegallery.ir از نوشتن کلمه fa پرهیز کنید.

سپس در پنل مدیریتی، مدیریت رسانه > لیست رسانه ها > فایل  html را آپلود کنید.

** آموزش تصویری ثبت سایت در Google Webmaster **

کلید واژه کانونی در بخش سئو فقط جهت نمایش می باشد و باید خودتان کلید واژه کانونی را اعمال کنید. کلید واژه کانونی به کلمه یا کلماتی گفته می شود که در عنوان مطلب ، محتوای مطلب ، توضیحات متا ، آدرس صفحه استفاده می شود و موضوع اصلی آن صفحه را نشان میدهد. کلید واژه کانونی بسیار مهم بوده و در انتخاب آن باید دقت زیادی داشته باشید. کلید واژه کانونی در واقع کلمه یا کلماتی می باشد که کاربر در موتورهای جستجو ، سرچ میکند. هر چه کلید واژه کانونی منحصر به فرد تر باشد و کم تر استفاده شده باشد ، مطلب شما در صفحات ابتدایی موتورهای جستجو قرار می گیرد. برای اطلاعات بیشتر کلید واژه کانونی را در گوگل جستجو کنید.

تنظیمات مدیریتی

می بایست به شرکتی که دامنه را از آنجا خرید کردید تیکت ارسال کرده و درخواست دهید تا آدرس DNS های مربوط به لایوگالری را روی دامنه مورد نظر تنظیم نمایند.

:LiveGallery DNS

ns1.livegalleria.com

ns2.livegalleria.com

فرض کنید مقداری فضای اینترنتی خریده اید و آدرس (دومین) سایت شما example.com می باشد. پس از مدتی تصمیم می گیرید که سایت شما با آدرس example.net نیز قابل دسترس باشد.

برای این کار شما ابتدا باید دامنه دوم (example.net) را ثبت کنید و سپس آن را به فضای هاست خود متصل کنید. یعنی یک فضا و چند(ین) دومین دارید.

به این کار پارک کردن دامنه(Domain) می گویند.

 

جهت استفاده از فرم در محتوای متنی می بایست "کلید" آن را در محتوا متنی کپی کنید. به عنوان مثال در لیست فرم فرم ها کلید یک فرم [Form005] است همین عبارت را در محتوای متنی منوی "فروش کالای شما" paste کنید.

جهت اعتبارسنجی شماره موبایل، لازم است در منو تنظیمات > ایمیل و پیامک > متن پیام های ارسالی > کد فعال سازی ثبت نام، عبارت زیر را بنویسید:

کد فعال سازی شما {smscode} است.

نکته: متنی که در این فیلد نوشته می شود اختیاری است اما گنجاندن  کلمه {smscode} در متن ضروری است.

از منو تنظیمات > زیردامنه و دامنه ها > افزودن > نام دامنه را با توجه به راهنمای همین بخش وارد کرده و ذخیره کنید.

پس از تایید دامنه توسط مدیر سامانه، سایت شما در دسترس خواهد بود.

جهت دسترسی به اطلاعاتی که کاربران برای شما ارسال می کنند از لیست فرم ها> دکمه گزارش فرم را انتخاب کنید.

جهت فعال شدن پیش نمایش سایت دو حالت وجود دارد:

1- دامنه ای ثبت کنید و سپس دامنه را در بخش تنظیمات> دامنه و زیر دامنه ها > افزودن دامنه، تعریف کنید. در این صورت نیاز است دامنه توسط شرکت تایید گردد. آموزش تنظیمات دامنه

2- در صورتی که دامنه ای ندارید و بعدا قصد تهیه دامنه دارید میتوانید زیر دامنه تعریف کنید و از دامنه لایوگالری استفاده کنید.

در کسب و کارهای اینترنتی امنیت یکی از مفاهیم مهم و پرکاربرد می باشد. کاربران توجه ویژه ای به امنیت اطلاعات خود دارند و ترجیح می دهند که از وب سایت های امن محصولات و خدمات خود را دریافت کنند. بعلاوه، رتبه بندی وب سایت نیز از موارد پر اهمیت برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی می باشد؛ هرچه رتبه ی وب سایت شما بالاتر باشد امکان مراجعه ی کاربران به آنها و درصد فروشتان افزایش می یابد. این دو مورد موارد مهمی هستند که توسط گواهینامه ی SSL برای شما فراهم می شوند.

گواهینامه های نوع DV Wildcard  این امکان را برای شما فراهم می کنند، البته بسته به نوع دامنه ی مورد استفاده ی شما(که ir هست یا خیر)شما می بایستی از خدمات شرکت های متفاوتی استفاده کنید. در قسمت تعرفه گواهینامه SSL لیست گواهینامه های مختلف و توضیحات مرتبط با هریک آورده شده است. 

 

در گواهینامه DV تنها هویت مالک دامنه از طریق ایمیل بررسی و تایید می گردد و هیچ مرحله بررسی و تایید هویت دیگری وجود ندارد. این گواهینامه هزینه صدور بسیار پایینی دارا می باشد اما به همان میزان نیز اعتبار آن پایین می باشد. 

در گواهینامه OV هویت حقوقی درخواست کننده گواهی SSL به طور کامل تایید می گردد. این نوع گواهی دارای هزینه صدور بالایی می باشد اما به همان میزان نیز اعتبار بالایی دارد.

تنظیمات عمومی

در پنل مدیریتی، تنظیمات > سایر > واحد پول: 

از منوی تنظیمات> سایر> نحوه نمایش تصاویر در موبایل، قابل تنظیم است.

از مسیر روبرو قابل تنظیم است: تنظیمات >  سایر

ابتدا با استفاده از گوگل مپ طول و عرض جغرافیایی مکان خود را بیابید سپس در بخش پروفایل من ، فیلد طول و عرض جغرافیایی را تنظیم کرده و ذخیره نمایید.

از منو تنظیمات> قالب  فروشگاه> تنظیمات> سایر> فیلد کد اینماد، کد دریافتی از اینماد را در آن قرار داده و ذخیره کنید.

از منو تنظیمات> فرم ساز، می توانید فرم دلخواهی با فیلدهای مورد نظر ایجاد نمایید، سپس در مدیریت محتوا> محتوا و منو، منویی با نام انتقادات و پیشنهادات ایجاد کرده و فیلد "لینک به" را محتوا انتخاب کرده و کلید فرم را عینا در ادیتور کپی کنید.

بله، از منو تنظیمات> سایر> عنوان فیلد نام کاربری، می توانید متن دلخواه خود را تنظیم نمایید.

از منو تنظیمات> قالب فروشگاه> تنظیمات>سایر> کدهای هدر، می توان کد های css اضافه نمود.

تنظیمات> سایر> انتخاب شهر و استان فعال کنید.

از منوی تنظیمات> سایر> متن ها > تماس با ما، در ادیتور آن محتوای دلخواه می توان نوشت.

بله، تمامی امکاناتی که از طریق ارسال پیامک در اختیارتان قرار دارد نیاز به تهیه پنل SMS است. 

پنل پیامکی تینا اس ام اس در سامانه وجود دارد.

شما می توانید عنوان مشخصات فنی را تغییر داده و متن دلخواه خودتان را تنظیم کنید برای این منظور از مسیر زیر اقدام کنید:

تنظیمات> سایر> عنوان مشخصات فنی [وب سایت]

 می بایست یک خط خدماتی را در "تنظیمات/ایمیل و پیامک" تنظیم نمایید تا از بلک لیست عبور نماید. برای این منظور پنل پیامکی خود را به 3 ستاره ارتقا دهید تا دو خط خدماتی خطوط خدماتی 100020400 و 5000125475 که کاربرد عمومی دارند در اختیار شما قرار گیرد.

 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مرکز آموزش سامانه لایوگالری می‌باشد.

لطفا چند لحظه صبر کنید

پیام

پیام

پیام

پیام

Top