• ورود / ثبت نام
  • 02147620510

 

فعال سازی سیستم ارسال ‍پست مرکزی در فروشگاه ساز لایوگالری

 

در این روش، در فرایند سفارش مشتری در وب سایت یا اپلیکیشن فروشگاهی شما، هزینه ارسال مرسوله از وب سرویس پست مرکزی فراخوانی شده و به فاکتور اضافه می گردد، سپس در لحظه ثبت سفارش بصورت خودکار یک نسخه از فاکتور به ‍پنل شما در وب سایت پست مرکزی منتقل می گردد. در نهایت پس از تائید نهایی شما ، کلیه فرایند Shipping (دریافت مرسوله از انبار شما در تاریخ مشخص شده، ارسال کالا به آدرس مشتری، دریافت هزینه فاکتور در محل مشتری و سپس واریز هزینه به حساب شما) توسط شرکت پست مرکزی صورت می پذیرد.

مزایای سیستم ارسال مرسوله ‍پست مرکزی:

1. القای حس اطمینان به خریدار

2. صرفه جویی در هزینه و زمان

3. افزایش فروش

4. امنیت بیشتر کالاهای مرسوله


 

مراحل فعال سازی سرویس

1. اخذ مجوز از سیستم پست

در ابتدا جهت برقراری ارتباط و کسب مجوز از شرکت پست، مدیر فروشگاه لازم است با در دست داشتن مدارک زیر به اداره ی کل پست جمهوری اسلامی ایران واحد تجارت الکترونیک مراجعه نماید و درخواست پنل ebazar دهد:

1. کپی شناسنامه و کارت ملی

2. آدرس ، کد پستی ، شماره حساب بانک ملی ، شماره شبا

3. یک سفته 5.000.000 تومانی 

با تحویل این مدارک و ثبت نام شما ، نام کاربری و رمز عبوری جهت ورود به پنل پست تان به شما عرضه می گردد. 

2. تنظیمات لازم در پنل مدیریتی لایوگالری

به منظور انجام تنظیمات در پنل مدیریتی لایوگالری مراحل زیر را طی نمایید: 

1. به منو سفارشات و زیر منوی سیستم های ارسال پستی بروید و برروی افزودن کلیک نمایید. 

 

 

2در صفحه بازشده نوع را برروی پست مرکزی قرار دهید و نام کاربری و کلمه عبوری که پست در اختیارتان قرار داده را در این قسمت وارد کنید.

 

 

3. به منو سفارشات و زیر منوی روش های ارسال کالا بروید و بروی افزودن کلیک نمایید. 

 

 

4. در صفحه باز شده نحوه ی محاسبه هزینه را برروی پست مرکزی قرار دهید. از قسمت پست مرکزی نیز نوع پست مورد نظر خود را وارد نمایید. 

 

 

5. از این پس در زمان ثبت سفارش توسط مشتری، هزینه ارسال از وب سرویس پست دریافت می گردد و به فاکتور اضافه می گردد و سپس سفارش بطور خودکار به پنل پست شما ارسال می شود. وضعیت سفارش در این مرحله (در پنل پست) بصورت "معطل در فروشگاه" می باشد که می بایست در ادامه کار در جزییات سفارش در ‍پنل لایوگالری وضعیت و تاریخ ارسال ‍پستی را مشخص نمایید . برای مشاهده ی سفارشات ارجاع شده به پنل پست، می توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید:

http://ebazar.post.ir/vendors/account/login

در صفحه ی باز شده (صفحه ای مشابه تصویر زیر) می توانید با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبوری که توسط پست به شما ارائه گردیده است ، به پنل پست خود وارد شوید و سفارشات را مشاهده نمایید. 

 

 

6.جهت تایید نهایی ارسال پست مرکزی، در پنل مدیریتی لایوگالری به منوی سفارشات بروید ، بعد از آن به قسمت جزئیات سفارش مورد نظر بروید و سفارش مورد نظر را تایید نمایید و در انتهای صفحه، ارسال توسط سیستم پستی را برروی پست مرکزی قرار دهید و در باکس ایجاد شده تاریخی که می خواهید پست بسته را از شما تحویل بگیرد وارد نمایید.

 

* توجه: تمامی وزن های وارد شده برای محصولات شما بایستی بیشتر از 250 گرم و کمتر از 50000 گرم (50 کیلوگرم) باشند. ( چنانچه محصولی دارید که وزن آن بیشتر از 50 کیلوگرم است ، لطفا با پشتیبانی پست به شماره 88745955-021 داخلی 1417، 1408 و یا 1409 تماس حاصل بفرمایید.)

* توجه: در صورتی که پس از ذخیره اطلاعات با پیغام "بارکد دریافت نشده است" مواجه شدید، بدین معنا می باشد که بارکد از پنل پست دریافت نشده است. شما بایستی ابتدا به پنل پست خود مراجعه نمایید و از منو سفارشات بارکد مرسوله را کپی کنید. بعد از آن به پنل مدیریتی> سفارشات> جزئیات سفارش مورد نظر> جزئیات سفارش بروید و در قسمت بارکد بصورت دستی بارکد کپی شده را وارد نمایید. 

 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مرکز آموزش سامانه لایوگالری می‌باشد.

لطفا چند لحظه صبر کنید

پیام

پیام

پیام

پیام

Top